Výchovno-vzdelávací proces v školskom roku 2022/2023 začína 5.9.2022.
- Prevádzka materskej školy je od 06,00 do 16,30 hod.
- Preberanie detí do MŠ je v čase od 06,00 do 8,00 hod. Potom bude vchod uzamknutý.
- Od 06,00 do 7,00 hod. sa budú deti schádzať v triede Sovičiek /hneď oproti hlavnému vchodu na prízemí/.
- V čase od 15,00 do 16,00 hod. si preberiete dieťa vo svojej triede, od 16,00 do 16,30 hod. si budete preberať deti v triede Sovičiek na prízemí.
- Preberanie detí z MŠ je v čase od 15,00 do 16,30 hod.
- Informácia o zaradení dieťaťa do príslušnej triedy, bude zverejnená na vchodových dverách materskej školy.
- Žiadame rodičov o rešpektovanie stanovených časov odovzdávania a preberania detí.
Potrebné doklady v prvý deň nástupu dieťaťa do materskej školy vám budú predložené od triednych učiteliek danej triedy.
Zoznam potrebných vecí pri nástupe dieťaťa do MŠ:
1. Papuče, sandále (klasické – pevné, zdravotné, „nie šľapky ani krokodílky“). 2. Pyžamo a všetko oblečenie – malé deti – podpísané (pretože viaceré deti majú rovnaké). 3. Náhradné pančušky, nohavičky, tričko (pre prípad potreby, ak sa dieťa ušpiní alebo ….). 4. Oblečenie na prezlečenie, ktoré je pohodlné a neobmedzuje deti v pohybe. 5. Vhodnú obuv – pevnú, ktorú môže mať dieťa do záhrady, do piesku. 6. Najmladšie 2 – 3 ročné deti ochrannú gumenú podložku na ležadlo. 7. Deti 5 – 6 ročné potrebujú cvičebný úbor: tričko, krátke nohavice, ponožky, dievčatá môžu mať legíny. Veci im dajte do plátenného vrecka a do ich skrinky. 8. Hrebeň – označený menom dieťaťa a hygienické vreckovky. 9. Prefotený preukaz poistenca – platí pre novoprijaté deti. Všetky veci dieťaťu zrozumiteľne označte, podpíšte menom a priezviskom, aby nedošlo k zámene. Ak máte otázky , napíšte nám ich na msjarkova@gmail.com alebo nás kontaktujte na t.č. 0948 123 831 – vedúca ŠJ 0940 996 828 – riaditeľka MŠ. |
Prosím rodičov, aby ste nezabúdali vyhlásiť z obedov vaše dieťa ak sa z akýchkoľvek dôvodov nemôže zúčastniť výchovno vzdelávacej činnosti v materskej škole!
Ak rodič neodhlási dieťa z poskytovania stravy najneskôr do 8:00 hod. ráno v danom dni, zákonný zástupca dieťaťa uhrádza plnú stanovenú sumu úhrady za stravu 1,30€. Z hľadiska správnej výrobnej praxe je najlepšie odhlasovanie detí deň vopred do 8:00hod. Odhlásiť z obedov sa môžete telefonicky na tel.čísle 0948 123 831, alebo osobne.
Výška príspevku zákonného zástupcu na stravovanie sa určuje podľa Finančných pásiem pre všetky kategórie stravníkov určených Ministerstvom školstva, vedy, výskumu a športu SR. Prehľad určenej výšky mesačného príspevku si môžete prezrieť vo Všeobecne záväzných nariadeniach mesta Sabinov, na stránke mesto Sabinov.
Poplatky za obed dieťaťa v MŠ s celodennou prevádzkou za riadne stravovanie suma 1,45 € denne.
Poplatok režijných nákladov za mesiac je 4€.
Vedúca školskej jedálne Palenčárová Dana.